Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Team kreatywny Artegence wygrywa konkurs Young Drummers

Zespół z agencji Artegence – Bartosz Chlebowicz i Michał Orlikowski – stworzył zwycięskie projekty plakatów dla miasta Lublany, w międzynarodowym konkursie Young Drummers, organizowanym przez Golden Drum.
O autorze
0 min czytania 2017-10-23

Gala odbyła się w piątek 20 października w Grand Hotel Union, w stolicy Słowenii.

Zwycięskie prace będą oficjalnymi plakatami Lublany.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj