Nowa umowa oznacza, że Tech Data w Niemczech, Austrii, Polsce i Czechach mają obecnie dostęp do pełnego asortymentu wielokrotnie nagradzanych produktów Logitech, w oparciu o istniejące wieloletnie partnerskie relacje z Logitech w zakresie dystrybucji w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Francji, we Włoszech, w Hiszpanii, Portugalii, Finlandii, Szwecji, Danii, Norwegii i Szwajcarii.
Jak stwierdził Michael Urban, starszy wiceprezes ds. dystrybucji typu broadline, elektroniki użytkowej, usług i zaopatrzenia (Broadline, CE, Services & Procurement) w Tech Data Europe: „Produkty Logitech wyznaczają rynkowe trendy pod względem innowacyjności i jakości rozwiązań dla urządzeń mobilnych, cyfrowego domu, gier, muzyki, komputerów osobistych oraz produktów dla przedsiębiorstw. Naprawdę cieszymy się z możliwości wykorzystania siły naszej organizacji sprzedażowej w całej Europie i wsparcia rozwoju ich działalności przez całą społeczność sprzedawców.”
Zobacz również
Z kolei Klaus Schlichtherle, szef dystrybucji EMEA w Logitech, powiedział: „Spółka Tech Data Europe od wielu lat jest dla Logitech strategicznym i bardzo cennym partnerem. Rozszerzenie naszej współpracy w celu uzupełnienia zasięgu sprzedaży naszych produktów w Europie wydało nam się doskonałym pomysłem.”