TechCamp#7: testujemy Responsive Web Design

Jedni mówią, że to rewolucja w tworzeniu stron internetowych. Drudzy wybierają rozwiązania natywne jako te wydajniejsze i efektywniejsze. Wszystkie fakty i mity związane z Responsive Web Design prześledzą prelegenci najbliższego TechCampu.
O autorze
1 min czytania 2013-02-07

Spotkanie staruje już 21 lutego o godz. 19.00 w krakowskim Lizard Kingu. Organizatorem wydarzenia jest Akademia Unity.

Żyjemy w erze mobilności. To stawia projektantów przed koniecznością dostosowania stron www i aplikacji webowych do szerokiej gamy rozmiarów ekranów w urządzeniach, na których są one wyświetlane. Odpowiedzią na ten dylemat jest Responsive Web Design, czyli projektowanie stron elastycznych. O tym, co wziąć pod uwagę przed decyzją o projektowaniu stron responsywnych opowie w czasie TechCampu jeden ze specjalistów Grupy Unity.

Ponadto, 21 lutego będzie można usłyszeć Wojciecha Zająca, Prezesa polskiego oddziału X-Team.com/XHTMLized.com. Ekspert, który na co dzień promuje rozwiązania mobilne i zbiera przykłady wzorców projektowych z zakresu RWD, przybliży publiczności, jak od strony technologicznej wygląda praca nad taką witryną. Na scenie zobaczymy też Bartłomieja Zassa, ewangelista Microsoft. Doskonale znany techcampowej widowni ekspert, zaprezentuje wybrane mechanizmy narzędzia Visual Studio 2012 do pracy z HTML 5 i CSS 3. Na własne oczy będzie można zobaczyć też, jak zbudować efektywną aplikację wykorzystującą elementy Responsive Web Design w oparciu o technologię ASP.NET.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak zwykle uczestnicy TechCampu wyjdą zaopatrzeni w praktyczną wiedzę, cenne kontakty i posileni smaczną pizzą. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy tylko rejestracja. Na wydarzenie zaprasza organizator Akademia Unity wraz z partnerami – Microsoft BizSpark oraz Krakowskim Parkiem Technologicznym.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się