Twórcy raportu przekonują, że kodowanie mailingów nie jest trudne. Ostrzegają jednak, że bywa problematyczne. Tylko odpowiednia wiedza i duża ilość przeprowadzonych testów może dać zadowalający efekt. “Dziś, rozwój technologii CSS zdecydowanie wyprzedza możliwości klientów pocztowych, zarówno tych desktopowych, jak również webowych. Jakość i możliwości interpretacji właściwości CSS różnią się w zależności od używanych narzędzi, których szeroko rozumiana kompatybilność pozostawia wiele do życzenia. Narzędzia do obsługi poczty elektronicznej, mimo że obsługują określone właściwości CSS, często interpretują je w sposób nieadekwatny do dokumentacji przygotowanej przez twórców kaskadowych arkuszy stylów” – mówi Łukasz Stasiak (Front-end developer FreshMail)
W raporcie oprócz wyników badania znalazły się m.in. praktyczne porady dla projektantów mailingów i developerów oraz przepis na idealny mailing. W stosunku do ubiegłorocznego badania, zostało ono wzbogacone o analizę języków CSS3 i HTML5. Autorzy badania zachęcają do ich testowania przy tworzeniu nowoczesnych mailingów.
Zobacz również
Głównym celem raportu jest zaprezentowanie podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów.
Całość raportu to także unikalna baza wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, która będzie znakomitym źródłem informacji i dobrych praktyk dla web developerów.
Pobierz raport ze strony: www.freshmail.pl/dla-developerow/raport-css/
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing