CNN w nowym, 30-minutowym programie przyjrzy się różnym aplikacjom do monitorowania osób zarażonych COVID-19 i omówi ich skuteczność. Prowadząca Lu Stout porozmawia na ten temat z dyrektor ds. zdrowia w Google Health, dr Karen DeSalvo, która opowie o współpracy firmy z Apple w tej kwestii oraz o tym, w jaki sposób Google pomaga wspierać ekspertów ds. zdrowia publicznego podczas pandemii. Natomiast swoimi obawami związanymi z naruszeniem prywatności we wspomnianych aplikacjach podzieli się z widzami profesor Susan Landau z Tufts University.
Program „Inventing Tomorrow” koncentruje się także na zastosowaniu druku 3D w produkcji środków ochrony osobistej, niezbędnych w dobie koronawirusa. Lu Stout przeprowadzi wywiad z Richem Garrity ze Stratasys na temat tego, w jaki sposób z pomocą koalicji firm, wspierają oni walkę z COVID-19, zwiększając produkcję wyposażenia ochronnego głównie dla pracowników medycznych.
Zobacz również
To nie wszystko – twórcy programu zagłębią się w kwestię wykluczenia cyfrowego oraz sposoby, dzięki którym, pomimo izolacji, nadal pozostajemy w kontakcie. Lu Stout połączy się poprzez aplikację Houseparty z jej CEO i współzałożycielką – Simą Sistani, aby dowiedzieć się w jaki sposób w erze dystansu społecznego platforma zyskała tak dużą popularność. Ponieważ ludzie są aktywni online bardziej niż kiedykolwiek wcześniej i odnotowuje się rekordowy wzrost obciążenia sieci, CNN spotka się z ekspertem od infrastruktury internetowej – Derekiem O’Halloranem ze Światowego Forum Ekonomicznego (WEF). Omówione zostaną wyzwania stojące przed dostawcami oraz korzyści płynące z powszechnego dostępu do internetu.
Poza możliwością komunikacji, świat online to także sposób na odpoczynek i ucieczkę od trudnej rzeczywistości. Prezenterka będzie uczestniczyła w wirtualnym zwiedzaniu muzeum Luwr, podczas którego Dominique de Font-Réaulx wyjaśni, w jaki sposób wykorzystano technologię VR (Virtual Reality), aby Mona Lisa mogła zagościć w domach miłośników sztuki na całym świecie.
W ramach programu „Inventing Tomorrow” poza materiałem o roli technologii w czasie pandemii koronawirusa, zostaną wyemitowane dwa inne odcinki, również prowadzone przez Kristie Lu Stout. Kolejny będzie dotyczył edukacji oraz nauki zdalnej, a jego premiera planowana jest na 30 maja. Natomiast w trzecim odcinku, który zostanie wyemitowany 6 czerwca, twórcy pochylą się nad e-commerce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing