Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Tefal #wspieragastro w pandemii – rusza akcja „Wspieramy się od kuchni”

Sieć sklepów Tefal, część Groupe SEB Polska, zachęca lokalne restauracje do uczestnictwa w akcji „Wspieramy się od kuchni”.
O autorze
1 min czytania 2021-01-05

Ponieważ sklepy Tefal obecnie są zamknięte, a restauracje mogą sprzedawać jedynie na wynos, marka zaproponowała, by połączyć siły i stworzyć nowy, hybrydowy koncept sprzedaży. W restauracjach, kawiarniach i piekarniach, w specjalnie zaaranżowanych przestrzeniach, dostępne są produkty Tefal, a właściciele lokali otrzymują procent od ich sprzedaży. Ale to nie wszystko: nabywcy sprzętu otrzymują vouchery do wykorzystania w danym lokalu, a klienci restauracji zniżkę na zakupy sprzętów Tefal – skorzystają więc wszystkie strony.

– Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa stanie się początkiem nowego, długofalowego modelu współpracy sklepów Tefal z lokalnymi biznesami gastronomicznymi. Wspólnie chcemy oferować mieszkańcom nowe doświadczenie zakupów w znanych im restauracjach czy punktach codziennych zakupów – mówi Karol Turek, Retail Director w Groupe SEB Polska.

Marka nawiązała już współpracę z piekarniami Gorąco Polecam w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, restauracjami Ciasto i Farsz w Gliwicach i Szczecinie oraz Stodola Kebap N’Grill w Poznaniu. Akcja wystartowała 31 grudnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj