Tefal zachęca do rozmów w Clubhouse

O autorze
1 min czytania 2021-03-12

Clubhouse to ostatnio popularne miejsce spotkań. Nie może tam więc zabraknąć marki Tefal. Firma otwiera swój pokój na Clubhouse i będzie rozmawiać o tym, jak prowadzić dziś odpowiedzialny i mądry biznes. 

Pierwsze spotkanie pt. Więcej niż praca – o nowej kulturze organizacyjnej odbędzie się 16 marca (wtorek) o godz. 17:00 – link do spotkania [klik!]

O czym porozmawiamy na początek? Pierwsze spotkanie dotyczyć będzie autorskiej filozofii DBAM, którą kieruje się Tefal. DBAM w centrum stawia takie wartości jak zaufanie, autonomia i odpowiedzialność, dzięki którym pracownicy wszystkich szczebli mogą czuć się włączeni we współtworzenie sukcesu firmy.

Spotkanie poprowadzą Radosław Matuszewski, general manager Poland&Ukraine w Groupe SEB oraz Karol Turek, Retail Director Poland&Ukraine w sieci sklepów Tefal (Groupe SEB). Ich gościem będzie Greg Albrecht, anioł biznesu, autor podcastu biznesowego Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu. Greg Albrecht od ponad dekady wspiera właścicieli przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w optymalizacji strategii biznesowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Clubhouse to nowa sieć społecznościowa, w której wszystkie rozmowy odbywają się na żywo. Nie ma tam tekstów, są realne głosy. I marka Tefal chce na głos mówić o tym, jak prowadzenie sieci sklepów wygląda od kuchni. 

Za koncept i komunikację akcji odpowiada Nieagencja, obsługująca markę sklepów Tefal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się