– Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu. Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy – komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska.
Nowa identyfikacja wizualna firmy została przygotowana w duchu cyberpunkowym i obejmuje odświeżone logo, kolorystykę, ikonografię, fonty i szereg narzędzi marketingowych. Na potrzeby zmiany powstała również nowa strona internetowa.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym, zmiana dotyczy przede wszystkim komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. – Jako firma, przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zdarzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być – mówi Wieczorek.
Za przygotowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiedzialna jest firma Good Division/ Wolfwire. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej i strony internetowej zajęła się firma Challenge.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing