05.01.2023
Optymalizacja treści – dlaczego jest tak ważna?
Od 11 lat związana z branżą marketingową, ze szczególnym zamiłowaniem do kreacji contentu. Pracując z tymi dużymi, jak i małymi firmami, nigdy nie traci umiejętności elastycznego podejścia oraz chęci do poszukiwania nowych rozwiązań. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w branży mobile marketingu oraz nowych technologii. Od ponad roku aktywnie działa „pod własnym szyldem”. Jak sama mówi, w DGpromo pomaga innym markom mówić językiem korzyści. Tworzy strategie promocji oparte o inbound marketing. Prywatnie miłośniczka dekoracji wnętrz i home stagingu.
05.01.2023
Optymalizacja treści – dlaczego jest tak ważna?
13.07.2022
Jak przeprowadzić analizę konkurencji pod kątem prowadzonych działań content marketingowych?
17.05.2022
Evergreen content – dlaczego jest tak ważny?
13.12.2021
Co wpływa na decyzje w przypadku kupujących B2B?
20.09.2021
Copywriting sprzedażowy – angażuj klientów treściami
18.05.2021
Tworzenie komunikatu i storytellingu w różnych kanałach
02.11.2020
Checklista planowania kampanii marketingowej
19.08.2020
Jak wykorzystać case studies w strategii content marketingowej Twojej firmy?
06.05.2020
Jakie formaty treści warto wybrać, aby przyciągnąć klientów do sklepu internetowego?
29.04.2020
Content marketing w e-commerce – jak wykorzystać treści do generowania leadów?