02.04.2020
Strategie na trudne czasy – zające, romantycy i nieśmiertelni
Profesor Uniwersytetu Łódzkiego, posiadacz prestiżowego tytułu The Chartered Marketer, nadawanego przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing (CIM) i stypendysta Fundacji Fulbrighta. Jest założycielem i właścicielem firmy questus – jedynego w Polsce Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM. Autor głośnej książki „Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna – nowy paradygmat biznesu”. W ciągu ponad 20 lat pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma czy LOTOS.
02.04.2020
Strategie na trudne czasy – zające, romantycy i nieśmiertelni
08.01.2020
WOŚP – stracona szansa? W kierunku brandingu kulturowego
24.10.2019
Model biznesowy – moda czy przyszłość konkurowania?
02.09.2019
Strategia alpinisty, czyli nowy wymiar organizacji
15.09.2017
Zawód marketer: sprinter i maratończyk
22.08.2017
Kaizen czy innowacje przełomowe?
21.08.2017
Krótkowzroczność rynkowa wciąż żywa – jaka jest przyszłość marketingu?