Wojciech Samborski Trendbook NowegoMarketingu 2022: Nowoczesny retail – czy sklepy przyszłości powoli stają się teraźniejszością? 14.04.2022 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Damian Badowski (Cannabis Vera): Popularyzacja konopi ma związek z postępującymi zmianami prawnymi na całym świecie 25.02.2022 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Efektywna konwersja online to offline i innowacyjny geofencing od Hybrid.ai w kampanii Volkswagena 19.01.2022 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Anna Gumkowska (TVN Grupa Discovery): Biznes chętnie dzieli się wiedzą z uczelniami 25.11.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Monika Leksowska (Kramp): Żeby zapalać innych – samemu trzeba płonąć 25.11.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Niestandardowe i przyciągające wzrok filtry AR od MyFace.ar angażują użytkowników w kampanii na 25 urodziny Komputronik 04.11.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Łukasz Matusz (Albedo): Dla grafików reklamowych najlepszą drogą do zdobycia umiejętności jest realizacja zleceń dla uznanych marek 26.10.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette 11.10.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski VOX we współpracy z Performante wkroczył na rynki LATAM ze swoim innowacyjnym formatem reklamowym In-Image Ads 27.09.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Jak założyłyśmy agencję: Agnieszka Borek i Marta Paplaczyk (Fika) 15.09.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Maciej Herman (Wedel / Effie Awards): Niewątpliwie pandemia wymusiła i wypromowała elastyczne podejście, otwartość na zmiany, odważne i szybkie decyzje 09.09.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Adrianna Morze (FM Logistic): Jesteśmy firmą rodzinną, z unikalną historią i własnym DNA 06.09.2021 Poleć FB TW IN
Wojciech Samborski Zuzanna Schӧn (Canon), Magdalena Gajewska-Bogacz (Albedo): Chcemy bawić się z młodymi, ale na ich zasadach i autentycznie 25.08.2021 Poleć FB TW IN