10.11.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 18): Pozycjonowanie krok drugi
Koordynator ds. Marketingu w PKF Consult.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka licznych publikacji o tematyce związanej z wpływem kultury na szeroko pojęty marketing. Specjalizuje się w tematyce wpływu różnic kulturowych na rozwiązania promocyjne stosowane przez marki globalne.
10.11.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 18): Pozycjonowanie krok drugi
29.09.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 17): O jeden pomysł za daleko – czyli o wypaleniu marketera słów kilka
21.09.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 16): Wyjazdy integracyjne (cz. 2)
04.08.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 15): FAQ about content
29.07.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 14): Marketera marka własna
22.06.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 13): Social Media work balance
01.06.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 12): Brand Book jako najlepszy przyjaciel i najgorszy wróg każdego marketera
22.05.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 11): Konferencja prasowa, czyli przykład niezaplanowanego wydarzenia
08.05.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 10): „Tajemniczy ogród” – czyli jak zorganizować wydarzenie i nie zgubić się po drodze
24.04.2015
Z pamiętnika Marketingowca (cz. 9): Urodziny firmy (cz. 2)