21.02.2018
Brak standaryzacji i rozdrobnienie na rynku reklamy DOOH jako kolejne wyzwanie dla branży reklamowej w Polsce
Online Communication Specialist w Predictive Solutions. Koordynowała projekt Pierwszego w Polsce badania rynku reklamy DOOH oraz jest współautorką stworzonego po tym badaniu raportu. Interesuje się szeroko pojętą reklamą OOH i DOOH, działaniami public relations, psychologią marketingu i reklamy oraz budowaniem wizerunku marki z wykorzystaniem działań growth hacking.
                    21.02.2018
Brak standaryzacji i rozdrobnienie na rynku reklamy DOOH jako kolejne wyzwanie dla branży reklamowej w Polsce
                    07.07.2017
Na jakim etapie rozwoju jest polski DOOH?
                    10.03.2017
Autentyczność w reklamie DOOH
                    06.12.2016
DOOH na święta i nie tylko – czyli o możliwościach reklamowych medium
                    27.06.2016
DOOH i Mobile – media, które doskonale współgrają
                    14.01.2016
Jak łączyć content marketing z komunikacją DOOH?
                    28.11.2014
Przełom na rynku DOOH