22.12.2017
12 (albo i więcej) świątecznych klasyków reklamowych
Cyfrowy tubylec. Konsultant, szkoleniowiec, wykładowca. Ekspert social media. Od lat pracuje na rynku interaktywnym, gdzie pracował dla wielu marek m.in. PKO BP, Orlen, Unilever, Maspex, Żabka Polska. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor dwóch bestsellerów - „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”. Prowadzi blog cyfrowytubylec.pl.
22.12.2017
12 (albo i więcej) świątecznych klasyków reklamowych
28.03.2017
Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? [+ konkurs]
03.03.2016
Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy – przyszłość? [+ konkurs]
02.12.2015
Marka – zawsze tam, gdzie ty
01.09.2015
Picie wódy to nie jest fajna rzecz
21.05.2015
Jesteś letni? Idź precz!
03.04.2015
Marketing nie ma sensu!
02.03.2015
Knock, knock. 5 porad marketingowych od Franka Underwooda
08.10.2014
T-media – a więc siła synergii
28.08.2014
10 różnic, które musisz znać, aby odróżnić Twittera od Facebooka