29.04.2022
Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)
29.04.2022
Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)
29.04.2022
Toksyczni influencerzy. Dove wykorzystało deepfake do pokazania szkodliwości „dobrych rad” w social mediach
28.04.2022
W stronę zrównoważonej branży fashion – CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact
28.04.2022
Raportowanie ESG w praktyce – PFR uruchamia nowy kurs online
28.04.2022
Ruszyła trzecia odsłona akcji „Róż się do lekarza”
28.04.2022
Labcon rozpoczął współpracę z BlaBlaCar
28.04.2022
Handel konwersacyjny, czyli co napędza e-commerce w 2022
28.04.2022
Marka PHLOV by Anna Lewandowska w portfolio klientów Big Picture
28.04.2022
Polacy szturmują second-handy. Kto, dlaczego i jak często kupuje ubrania z drugiej ręki? [raport]
28.04.2022
mBank i Mastercard mecenasami Great September Showcase Festival & Conference – nowego festiwalu muzycznego