![Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/podcast-LPP-142x0-c-default.jpg)
15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
15.01.2025
#InfluLAB Michalina Grzesiak: Czy influencerzy to poddani brand managerów i ich marek?
15.01.2025
Sportowy ORLEN z patronatem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki
15.01.2025
Co dla sprzedawców zmienią ulepszone narzędzia AI od Google’a [KOMENTARZ]
15.01.2025
„Afterwork”: inicjatywa promująca obecność kobiet w branży AI
15.01.2025
Branding na przełomie 2024/2025
15.01.2025
Bluesky – przyszłość czy chwilowa moda
15.01.2025
„UncolorGames”: telewizja ESPN transmituje mecze piłkarskie w czerni i bieli na znak walki z homofobią
15.01.2025
Wall Street Pepe – inwestycyjny kumpel, który nie wymaga fortuny
15.01.2025
TOP 5 najlepszych platform do publikacji artykułów sponsorowanych