
06.05.2021
„Nawilżanie jest seksi”: Durex rusza z kampanią promującą lubrykanty
06.05.2021
„Nawilżanie jest seksi”: Durex rusza z kampanią promującą lubrykanty
06.05.2021
#Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki
06.05.2021
Philip Morris International już z nowym prezesem-Polakiem na czele
06.05.2021
Karolina Remiszewska i Emilia Maj wzmacniają grono managerów agencji 24/7Communication
06.05.2021
LEGO świętuje półwiecze „Gwiezdnych wojen”
06.05.2021
Czekoladowa pasja przekazywana z pokolenia na pokolenie – kampania E.Wedel z okazij Międzynarodowego Dnia Rodziny
06.05.2021
Polsat i właściciel TVN na celowniku UOKiK – Urząd wszczyna postępowanie antymonopolowe
06.05.2021
M. Teliszewski, K. Małecki, W. Wolny (ClickAd, FFW Communication, Euvic): Budowanie skali możliwe jest tylko poprzez zbudowanie silnej grupy kompetencyjnej
06.05.2021
Napraw, nie wyrzucaj. Balagan Studio łączy siły z WoshWosh
06.05.2021
Midday Coctail: Kapsułowa kolekcja od Jenny Fairy