
15.03.2021
Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko opowiadają o hejcie w internecie
15.03.2021
Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko opowiadają o hejcie w internecie
12.03.2021
Marka Diamant rusza z akcją CSR-ową „Drobna, Wielka Moc” na rzecz SOS Wioski Dziecięce
12.03.2021
Katarzyna Iwanich, Irena Zobniów (Insightland): Staramy się „wejść w buty” kobiet. Zrozumieć i dostarczyć im to, czego szukają
12.03.2021
Hi 90’s! – nowa kampania Sprandi
12.03.2021
„Jeb** biedę”: Komik Rafał Pacześ w niekonwencjonalny sposób promuje Kartę Łodzianina
12.03.2021
Hermès stawia na ekologię – marka będzie produkować torebki ze skóry wyprodukowanej z grzybów
12.03.2021
CANAL+ rozpoczął kampanię marketingową serialu KLANGOR
12.03.2021
Adepci wrocławskiej Akademii Sztuk Teatralnych jako pingwiny – niekonwencjonalna akcja ZOO Wrocław
12.03.2021
Ekologiczna rewolucja w modzie – Micolet debiutuje na polskim rynku
12.03.2021
Instytut LB Medical oraz Gedeon Richter ruszają z kobiecą odsłoną kampanii #NASZAwtymGŁOWA – #wKobiecejGłowie