
01.09.2020
Ruszyła telewizyjna kampania OTODOM „Dobre rady”
01.09.2020
Ruszyła telewizyjna kampania OTODOM „Dobre rady”
01.09.2020
Muzeum Narodowe w Warszawie wystartowała z nową kampanią promującą wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920”
01.09.2020
Grzegorz Kłusek dołączył do zespołu Dziadka do orzechów na stanowisku new business manager
01.09.2020
Jak stworzyć zaangażowaną społeczność wokół marki? #MaratonMarzeń by Katalog Marzeń
01.09.2020
Jarosław Nowicki nowym chief financial officerem w Havas
01.09.2020
IKEA zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu w nowej kampanii „Witaj w lepszym domu”
01.09.2020
DHL Parcel dołącza do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
01.09.2020
Kamil Górecki (Fantasyexpo): Gry zabierają nas do zupełnie innego świata, rozwijają
01.09.2020
Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study
31.08.2020
Kasztelan wystartował z proekologiczną inicjatywą „Pieczą Otaczamy”