wczoraj
Lidl prezentuje „Eau de Croissant”, czyli parodię ekskluzywnych perfum we flakonie-rogaliku
wczoraj
Lidl prezentuje „Eau de Croissant”, czyli parodię ekskluzywnych perfum we flakonie-rogaliku
wczoraj
„To najstraszniejszy czas w roku”: McDonald’s w Holandii wycofuje reklamę stworzoną przy pomocy AI
wczoraj
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
2 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni
2 dni temu
„Revolut Money Report”: Polacy pokochali subskrypcje. Netflix i Spotify na czele
2 dni temu
„Dlaczego w reklamie nie ma takich jak ja?”: Adres:Media z kampanią dotyczącą konsumentów 50 +
2 dni temu
Gdy AI wkracza do haute couture: Valentino w ogniu krytyki przez reklamę torby DeVain
2 dni temu
Monopoly świętuje 90 lat i zamienia kultowy pionek w samochodzik Hot Wheels
2 dni temu
Nike, Superdry i Lacoste z zakazem reklam w UK. ASA uderza w greenwashing
3 dni temu
Sport, internet i streaming: trzy filary stabilności rynku płatnej telewizji [BADANIE]