2 dni temu
Australia oficjalnie wprowadza zakaz korzystania z mediów społecznościowych przez nastolatków
2 dni temu
Australia oficjalnie wprowadza zakaz korzystania z mediów społecznościowych przez nastolatków
2 dni temu
Lidl prezentuje „Eau de Croissant”, czyli parodię ekskluzywnych perfum we flakonie-rogaliku
2 dni temu
„To najstraszniejszy czas w roku”: McDonald’s w Holandii wycofuje reklamę stworzoną przy pomocy AI
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni
3 dni temu
„Revolut Money Report”: Polacy pokochali subskrypcje. Netflix i Spotify na czele
3 dni temu
„Dlaczego w reklamie nie ma takich jak ja?”: Adres:Media z kampanią dotyczącą konsumentów 50 +
3 dni temu
Gdy AI wkracza do haute couture: Valentino w ogniu krytyki przez reklamę torby DeVain
3 dni temu
Monopoly świętuje 90 lat i zamienia kultowy pionek w samochodzik Hot Wheels
3 dni temu
Nike, Superdry i Lacoste z zakazem reklam w UK. ASA uderza w greenwashing