
30.08.2019
Carrefour wprowadza „ciche godziny” do swoich warszawskich sklepów
30.08.2019
Carrefour wprowadza „ciche godziny” do swoich warszawskich sklepów
30.08.2019
Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXZendaya na jesień 2019
30.08.2019
VMLY&R Poland partnerem marek Wyborowa w obszarze digital
30.08.2019
Nowa rola Jolanty Karny w zarządzie Avivy
29.08.2019
Grayling Poland wygrywa przetarg na obsługę BMW Group Polska
29.08.2019
PUMA rusza z drugą odsłoną projektu PUMA Talents
29.08.2019
LEGO wprowadza instrukcje do zestawów klocków dla osób z upośledzeniem wzroku
29.08.2019
Analizy w sieci pod lupą, czyli jak sprawdzać, czy nasze działania PR przynoszą efekty?
29.08.2019
Holenderski supermarket Jumbo wprowadził „rozgadaną kasę” dla samotnych osób i seniorów
29.08.2019
Jak zapobiegać piciu alkoholu przez nieletnich? Znane osoby angażują się nową odsłonę kampanii Trzymaj Pion