
20.09.2019
We built this city – oryginalna promocja miasta Gorzów
20.09.2019
We built this city – oryginalna promocja miasta Gorzów
19.09.2019
McDonald’s przedstawia prawdziwie wieczorową kolekcję ubrań i akcesoriów do zdobycia w konkursie
19.09.2019
Michał Sęk i Tomasz Bujok zostali creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
19.09.2019
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
19.09.2019
Lidl stawia na zjawisko ASMR w nowej kampanii na Instagramie
19.09.2019
Perwoll w kampanii #RethinkFashion uczy odpowiedzialnej konsumpcji
19.09.2019
PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek
19.09.2019
Druga Twarz Instalatora – ruszyła nowa kampania marki Purmo
19.09.2019
Visual content – przyszłość obrazu i storytellingu w mediach społecznościowych
19.09.2019
Bartłomiej Kozieł dołącza do zarządu Efigence