
05.09.2019
PHD i eatbigfish w nowej książce przedstawiają marketingowe i mediowe praktyki stosowane przez challenger brands
05.09.2019
PHD i eatbigfish w nowej książce przedstawiają marketingowe i mediowe praktyki stosowane przez challenger brands
05.09.2019
Wydatki partii politycznych na reklamy w serwisach Google i na Facebooku [raport]
05.09.2019
Restore Collection: COS zamiast niszczyć niesprzedane ubrania, daje im drugie życie w nowej kolekcji
05.09.2019
#DoŻółtegoKosza: Żywiec Zdrój w nowej akcji uczy segregacji plastikowych butelek, by móc poddać je recyklingowi
05.09.2019
Cadbury usunęło wszystkie słowa z opakowań czekolady, by zwrócić uwagę na ważny problem
05.09.2019
Aldi wita pasażerów wracających z wakacji na lotnisku Katowice-Pyrzowice paczkami z produktami spożywczymi
05.09.2019
Teatr Kamienica promuje najnowszy spektakl „Blef” utworem i teledyskiem z udziałem aktorów
05.09.2019
„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania IKEA to opowieść o tym, że nawet małe zmiany mają ogromne znaczenie
05.09.2019
Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych
05.09.2019
CLICK i Mr House, czyli nowa kampania marki House