14.08.2018
Paweł Kotowski (Mastercard): Liczą się ludzie, a nie konsumenci
14.08.2018
Paweł Kotowski (Mastercard): Liczą się ludzie, a nie konsumenci
14.08.2018
Gdzie jest hajs na futbol kobiet? Kolejna odsłona kampanii „Trzeba mieć jaja?”
13.08.2018
Aperol-ivery: darmowy Spritz pod same drzwi z okazji dnia prosecco
13.08.2018
Agnieszka Kosik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Poland w Facebooku
13.08.2018
Łukasz Gwiazda obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów w TalentMedia
13.08.2018
#NajlepiejRobićSwoje – ING Bank Śląski promuje aplikację mobilną wśród młodych Polaków
13.08.2018
InternetBeta, Kongres 590, Kongres Public Relations – konferencje na Podkarpaciu, które warto na stałe wpisać do kalendarza
13.08.2018
Lekcję życia odrabiam sam: SOS Wioski Dziecięce organizują lekcję pokazową z Anną Dereszowską
13.08.2018
Stevie Awards 2018: 10 nagród dla projektów z Polski
13.08.2018
IKEA: opera Verdiego w reklamie nowego katalogu w USA