
07.04.2017
Irmina Richardson (Lighthouse): To, jak powinniśmy mówić to jedno. Ważniejsze jednak jest to, jak powinniśmy działać, żeby ludzie nam ufali
07.04.2017
Irmina Richardson (Lighthouse): To, jak powinniśmy mówić to jedno. Ważniejsze jednak jest to, jak powinniśmy działać, żeby ludzie nam ufali
07.04.2017
Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry
07.04.2017
Nowe osoby w Ogilvy & Mather w dziale kreacji
07.04.2017
Dwie nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie Awards
07.04.2017
Co by było, gdyby zamiast nazwiska zawodnika na koszulce było napisane „szampon 9.99”? Nieszablonowa reklama brazylijskiego supermarketu
07.04.2017
Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko
06.04.2017
Reklama dnia: Czy chcesz, żeby Twoje randki wyglądały jak sceny z harlequina?
06.04.2017
Warsztaty z prawa reklamy w Krakowie
06.04.2017
D – Digital Analytics (Encyklopedia Marketingu)
06.04.2017
Beacony wchodzą na polskie stadiony. Marketingowcy liczą na dodatkowe miliony od kibiców