23.09.2025
„Moja twarz należy do mnie”: modelki z petycją przeciwko wykorzystaniu wizerunku przez AI
23.09.2025
„Moja twarz należy do mnie”: modelki z petycją przeciwko wykorzystaniu wizerunku przez AI
23.09.2025
Czego niedawna afera w Vogue uczy nas o wykorzystaniu grafik wygenerowanych przez AI w reklamach?
23.09.2025
„Gutsy CV”: Rodolphe Barth zamiast CV wysłał… wnętrzności
23.09.2025
Murale zamiast billboardów: jak Medicine ubiera miasta [WYWIAD]
22.09.2025
Kids Help Phone sięga po „Help!” Beatlesów w kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego młodzieży
22.09.2025
„Mów do mnie – #TokTuMi”: Avon i Stowarzyszenie Mentalnie Równi rozszerzają inicjatywę o uczniów podstawówek
22.09.2025
Jakub Mikuś nowym Managing Directorem w VML Poland, Piotr Friedberg obejmuje rolę Chief Growth Officera
22.09.2025
Rynek reklamy w Polsce – sierpień 2025 [BADANIE]
22.09.2025
Marcin Mroczek nowym dyrektorem kreatywnym Molecular Creative
22.09.2025
„Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat”: czas dojrzałej młodości i well-agingu w kampanii Resibo