
01.12.2023
Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski (Priders): W Polsce można robić dobry marketing inkluzywny i nie jest to trudne
01.12.2023
Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski (Priders): W Polsce można robić dobry marketing inkluzywny i nie jest to trudne
01.12.2023
Elephate z raportem podsumowującym działalność blogów w e-commerce
01.12.2023
InPost wykorzystuje AI do stworzenia akcji andrzejkowej
01.12.2023
Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu
01.12.2023
Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą jak komunikować się z graczami
01.12.2023
Nina Kowalewska-Motlik: Silna marka to dobry wybór
01.12.2023
Kolejne firmy obniżają swoje koszty marketingowe i komunikacji wewnętrznej dzięki bezpłatnej platformie ENTERPRISE web360
01.12.2023
Blend Session 2023: Jan-Rapowanie i Frank Leen we wspólnym singlu „Widok”
30.11.2023
Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną
30.11.2023
Artykuły fikcyjnych autorów w „Sports Illustrated”, czyli o tym jak nie korzystać z technologii AI