
09.02.2017
Aleksandra Chalimoniuk (Sokołów): Nie można budować skutecznych strategii komunikacyjnych bez szerokiej i ogólnej wiedzy o świecie
09.02.2017
Aleksandra Chalimoniuk (Sokołów): Nie można budować skutecznych strategii komunikacyjnych bez szerokiej i ogólnej wiedzy o świecie
09.02.2017
Tylko 1/3 Polaków słyszała o nowych stacjach naziemnych, na MUX-8 widzieliby TVP Dokument
09.02.2017
Sztuka wojny na półce sklepowej – wygraj walkę o klienta
09.02.2017
Jak spektakularnie zjeść ciastko? Oreo zaprosiło do prezentacji gwiazdy!
08.02.2017
Multi Communications dla HUAWEI Polska
08.02.2017
PR Cinema City zajmie się agencja FACE IT!
08.02.2017
Youtuberzy w świecie Złomowiska PL
08.02.2017
Pink Pepper Media wybrało Triple PR
08.02.2017
Kruszwica S.A. z Grupą On Board Think Kong
08.02.2017
Kaja Adamczewska w dziale kreacji Digital Kingdom