15.05.2024
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
15.05.2024
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
15.05.2024
Akcja „HumanBE – Dwie Godziny Dla Rodziny/dla Człowieka” wspiera wellbeing pracowników
15.05.2024
#BrukselaToNieKurort: kampania zachęca do świadomego głosowania w wyborach do europarlamentu
14.05.2024
Skok ze spadochronem za lajki. Akcja marki Komputronik
14.05.2024
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
14.05.2024
Robot zasilony AI zdał maturę z języka polskiego w 30 minut
14.05.2024
Rewolucja w sprzedaży alkoholu na Allegro? Firma rozważa wprowadzenie nowej usługi
14.05.2024
„Krok po kroku przez przetargi z influencerami, czyli na co zwrócić uwagę podczas współpracy” [publikacja IAB Polska]
14.05.2024
Aktywni twórcy i obserwatorzy: parlamentarzyści i przedstawiciele rządu w social mediach
14.05.2024
Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT]