04.07.2013
Strategia od podstaw: „stratedzy robią marki, tak jak szewcy buty, a fale szum”
04.07.2013
Strategia od podstaw: „stratedzy robią marki, tak jak szewcy buty, a fale szum”
04.07.2013
Grupa K2 odpowiedzialna za działania digital i social marek Heineken i Desperados
04.07.2013
Wakacje z empiktravel.pl w kampanii telewizyjnej
04.07.2013
6 banków tworzy wspólnie lokalny standard płatności mobilnych
03.07.2013
Lemon Sky dla NGO
03.07.2013
Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska
03.07.2013
Ponad 14 tys. osób na Algida Street Art
03.07.2013
Artur Brzęczkowski odpowiedzialny za markę Wonga.com w Polsce
03.07.2013
K2 autorem designu aplikacji mobilnej dla Banku Pekao
03.07.2013
Marketing prawniczy – 10 mocnych narzędzi dla kancelarii