11.12.2025
Australia oficjalnie wprowadza zakaz korzystania z mediów społecznościowych przez nastolatków
11.12.2025
Australia oficjalnie wprowadza zakaz korzystania z mediów społecznościowych przez nastolatków
11.12.2025
Lidl prezentuje „Eau de Croissant”, czyli parodię ekskluzywnych perfum we flakonie-rogaliku
11.12.2025
„To najstraszniejszy czas w roku”: McDonald’s w Holandii wycofuje reklamę stworzoną przy pomocy AI
11.12.2025
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
10.12.2025
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni
10.12.2025
„Revolut Money Report”: Polacy pokochali subskrypcje. Netflix i Spotify na czele
10.12.2025
„Dlaczego w reklamie nie ma takich jak ja?”: Adres:Media z kampanią dotyczącą konsumentów 50 +
10.12.2025
Gdy AI wkracza do haute couture: Valentino w ogniu krytyki przez reklamę torby DeVain
10.12.2025
Monopoly świętuje 90 lat i zamienia kultowy pionek w samochodzik Hot Wheels
10.12.2025
Nike, Superdry i Lacoste z zakazem reklam w UK. ASA uderza w greenwashing