23.02.2023
AI wpływa na branżę PR – poznaj 8 obszarów, w których sztuczna inteligencja będzie świetnym partnerem dla PR’owców
23.02.2023
AI wpływa na branżę PR – poznaj 8 obszarów, w których sztuczna inteligencja będzie świetnym partnerem dla PR’owców
23.02.2023
CookBook, czyli wirtualna książka kucharska od marki WINIARY
23.02.2023
Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz
23.02.2023
ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu – „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku”
23.02.2023
K2 Create z nową kampanią wizerunkową dla Amnesty International „Prawa człowieka łamane są w ciszy”
23.02.2023
McCANN i Mastercard ruszył z nową odsłoną kampanii dla platformy GdzieZamieszkac.com
23.02.2023
Najnowszy Samsung Galaxy S23 – czy warto go mieć? Czym się wyróżnia?
23.02.2023
Lidl poprowadzi rekrutację w kinie
22.02.2023
Ozzy Osbourne testuje PlayStation VR2 w reklamie Sony
22.02.2023
Christoph Waltz w serii zabawnych i pouczających reklam Allianz