![„Nadzieja w niezdecydowanych”: obraz kampanii prezydenckiej 2025 w mediach społecznościowych [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-13T160018.686-142x0-c-default.png)
13.05.2025
„Nadzieja w niezdecydowanych”: obraz kampanii prezydenckiej 2025 w mediach społecznościowych [RAPORT]
13.05.2025
„Nadzieja w niezdecydowanych”: obraz kampanii prezydenckiej 2025 w mediach społecznościowych [RAPORT]
13.05.2025
T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości
13.05.2025
#OdKulis: 100 tys. przesyłek na błędne adresy, 5,5 mln sprzedanych czekolad i wzrost udziału w rynku do 33,5% – efekty kampanii „Zasąsiadujmy się” Milki
13.05.2025
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu
13.05.2025
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
13.05.2025
„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”: Fundacja YES udowadnia, że każda i każdy z nas może mieć realny wpływ na życie kobiet w Polsce
13.05.2025
#NMInsights: „Demokratyzacja mody w Polsce. Pepco 2025”. Co łączy różne pokolenia Polek w podejściu do mody [RAPORT]
13.05.2025
Mediapanel: „Zakupy online” – zaangażowani użytkownicy
13.05.2025
Z okazji Dnia Matki piłkarze AC Milan zagrali z panieńskimi nazwiskami swoich matek na koszulkach
12.05.2025
Instagram Trends kwiecień 2025: ZORZA drugim największym profilem wydarzenia