Działania promocyjne T-Mobile na Kartę są mocno osadzone w kontekście muzycznym. We współpracy z piosenkarką Cleo powstały dwa spoty, emitowane w telewizji od 1 lutego 2016 r. oraz remix singla Cleo „Zabiorę nas”. Koncept kampanii oraz kreację przygotowała agencja Bridge2Fun.
Na potrzeby działań digitalowych, do remiksu najnowszego singla Cleo stworzona została specjalna wersja teledysku wykorzystująca technologię Video 360°. Po raz pierwszy w Polsce widzowie mogą jednocześnie podążać za fabułą klipu, obserwować to co działo się poza planem zdjęciowym i oglądać materiały „making of”.
Zobacz również
– Video 360° w kampaniach reklamowych marek staje się coraz bardziej popularne. Postanowiliśmy uczynić je jeszcze bardziej angażującym i nieszablonowym. Stworzony przez nas teledysk 360 ° do utworu Cleo, daje widzom znacznie więcej zabawy i możliwości interakcji niż standardowe, „zamknięte” formy filmowe realizowane w tej technologii. To szczególnie ważne z punktu widzenia charakteru grupy, do której kierujemy przekaz, czyli osób młodych i wymagających – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej w T-Mobile.
Teledysk można zobaczyć w kanałach społecznościowych T-Mobile na Youtube’ie i Facebooku oraz przygotowanej na potrzeby kampanii stronie internetowej http://www.t-mobile.pl/pl/tnk/10gb, na której prezentowana jest nowa oferta promocyjna T-Mobile na kartę.
Za remiks utworu Cleo odpowiedzialny jest belgijski producent Dj Basto, który tworzył dla takich artystów jak will.i.am, Britney Spears, Kylie Minogue, Moby czy Ed Sheeran.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
SMG LiquidThread odpowiada za kreatywne rozwinięcie kampanii w mediach digitalowych oraz produkcję „makingofu” teledysku Cleo w technologii Video 360°. SMG odpowiada za strategię oraz planowanie i zakup mediów. Autorem komunikacji ATL jest agencja Bridge2Fun, a za komunikacje BTL odpowiedzialna jest agencja G7.
Słuchaj podcastu NowyMarketing