Telemedi jest zaufanym partnerem w cyfrowej opiece zdrowotnej dla ponad 100 renomowanych organizacji z 20 państw, w tym m.in. Generali, Signal Iduna, Mondial Assistance, Uniqua, Compensa czy PZU Zdrowie. Telemedi dostarcza nowoczesne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zdalnej opieki medycznej dla klientów korporacyjnych, jak i pacjentów.
– Ponieważ celem Telemedi na ten i przyszły rok jest wzmocnienie działań sprzedażowych na wybranych rynkach zagranicznych, w tym w Hiszpanii, szukaliśmy kompetencji polegających na doświadczeniu i rozumieniu rynku telemedycznego. Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z HAVAS ze względu na międzynarodowy zespół projektowy z udokumentowanymi realizacjami w branży, w której działamy. Agencja wykazała świetne zrozumienie zarówno aktualnych wyzwań sektora ochrony zdrowia, jak i potrzeb marki Telemedi. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi przy międzynarodowej ekspansji – mówi Paweł Sieczkiewicz, CEO Telemedi.
Zobacz również
– Cieszymy się, że będziemy mogli pomóc w komunikacji kolejnej polskiej firmy, która zyskała już zaufanie dużych partnerów i rusza na podbój zagranicznych rynków. Telemedi to marka, która wnosi wartość dodaną do jednej z najważniejszych dziedzin życia – naszego zdrowia, a przez to idealnie wpisuje się w ideę bycia meaningful. Jesteśmy szczęśliwi, że coraz częściej możemy pomagać w takich dużych i wyjątkowych projektach dzięki naszej doskonale działającej sieci – mówi Tomasz Lis, Dyrektor Zarządzający HAVAS PR Warsaw.
Zakres działań Havas PR Warsaw dla Telemedi to współtworzenie strategii komunikacyjnej na rynku hiszpańskim, obsługa biura prasowego marki, a także bezpośrednia koordynacja działań komunikacyjnych w Hiszpanii, a docelowo również na innych rynkach. Główną osobą odpowiedzialną za projekt po stronie agencji jest Jarosław Bukowski, Consulting Director.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell