Testy – przeprowadzone przez użytkowników w warunkach domowych – będą miały na celu weryfikację łatwości obsługi innowacyjnego sprzętu, intuicyjność najnowszych funkcjonalności i technologii, łatwość montażu oraz oczywiście jakość obrazu i dźwięku telewizora. Będzie to pierwszy z serii testów telewizorów, które ma w planach TestMeToo.
Jak podają statystyki, w 2014 roku Polacy kupili 2,4 mln telewizorów* i spędzili przed telewizorami średnio 4 godziny 20 minut. To aż o 13 minut więcej niż w roku poprzednim.**
Zobacz również
Z roku na rok kupujemy też coraz większe telewizory***, szukając okazji cenowych pozwalających kupić jak najlepszy sprzęt, za jak najlepszą cenę. Aby mieć pewność, że wybieramy dobrze szukamy opinii na temat sprzętów RTV AGD w internecie.**** Często po wielu godzinach albo i dniach poszukiwań po prostu odkładamy kupno na tak zwane „później”. Nawet po podjęciu decyzji nie wszyscy tak szybko postanawiają od razu iść do sklepu.
27% Polaków kupuje w ciągu kilku dni, 20% w ciągu tygodnia, a tylko 18% tego samego dnia.*****
Aby wyjść naprzeciw potrzebom Polaków TestMeToo opracowało serię testów, w których będą mogli sprawdzać i oceniać technologiczne nowości. Swoimi opiniami będą dzielić się na platformie, ułatwiając tym samym decyzje zakupowe konsumentom planującym inwestycje w tym zakresie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
„Po testach produktów z kategorii FMCG, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadzić testy sprzętów RTV AGD. Sam nieraz, przed decyzją o zakupie sprzętu, poświęcałem wiele godzin, dni, a nawet tygodni na poszukiwania opinii o produkcie i wiem jak ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Użytkownicy będą mieli okazję sprawdzić wysokiej jakości sprzęt RTV oraz dodatkowo wyrazić swoją opinię na jego temat. Z drugiej strony dajemy konsumentom ciekawe narzędzie, dzięki któremu będą mogli przeczytać zweryfikowane, rzetelne, a przede wszystkim prawdziwe opinie o produkcie”– komentuje Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wraz z uruchomieniem akcji na stronie TestMeToo pojawi się ankieta rekrutacyjna. Użytkownicy zakwalifikowani do testów, będą mogli sprawdzić jakoś obrazu, dźwięku, usług sieciowych, wyrazić opinie o wyglądzie, funkcjonalności, a także współpracę z innymi urządzeniami w domu np. tablety, laptopy czy smartphony.
Do tej pory konsumenci zarejestrowani na platformie TestMeToo testowali produkty takich firm jak: Bałtyk, Dr Irena Eris, L’Oréal, Procter & Gamble, a także Tan-Viet.