Teoria kontra praktyka marketingu miejsc

Kształtowanie wizerunku to zadanie długofalowe, a fundamentem prowadzonych działań powinna być starannie przygotowana strategia marketingowa. Do osiągnięcia założonych celów potrzebny jest wyrazisty logotyp oraz chwytliwy slogan reklamowy.
O autorze
2 min czytania 2014-11-13

Tak uogólniona teoria wydaje się być prosta, jednak w praktyce projektowanie i wdrażanie działań promocyjnych wymaga doświadczenia, znajomości narzędzi oraz umiejętności wybiegania w przyszłość. O dobrych przykładach, błędach, a także codziennych dylematach osób odpowiedzialnych za budowanie tożsamości i promocję miejsc będzie mowa podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Gospodarze miast i regionów wydają się być bardziej świadomi potrzeby promocji, dlatego wdrażając kolejne kampanie zatrudniają profesjonalne agencje reklamowe, interaktywne i PR-owe. Możemy obserwować wiele zasługujących na uwagę projektów, ale jednocześnie wciąż pojawiają się mniej trafione pomysły oraz błędy, których można uniknąć. Mnożą się również znaki zapytania, jakich dostarczają nowe technologie. Czwarta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będzie okazją do wyjaśnienia przynajmniej niektórych wątpliwości. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. To ostatni moment, aby zgłosić swoje uczestnictwo. Rejestracja trwa do 18 listopada br.

Kompendium wiedzy dla samorządowców

Już za kilka dni przedstawiciele mediów, jednostek samorządu terytorialnego oraz agencji reklamowych i interaktywnych skonfrontują swoje poglądy na temat marketingu terytorialnego. – Spotykamy się, aby przedstawić wizjonerskie projekty, zainspirować innych oraz porozmawiać o problemach, z jakimi zmagają się osoby odpowiedzialne za komunikację. Zastanowimy się nad tym, w jakim kierunku zmierza współczesny marketing miejsc, jak wyeksponować potencjał regionu oraz jaką rolę w tej dziedzinie pełnią jednostki samorządu. – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o. Podczas wydarzenia nie zabraknie również praktycznych aspektów kreowania marki. Tradycyjnie w programie konferencji oprócz prelekcji, znajdą się warsztaty. O praktyce visual content marketingu z perspektywy jednostek samorządu terytorialnego powiedzą dr Jakub LEBUDA, Współzałożyciel i CEO CLIPATIZE oraz Weronika NAROŻNIAK, Client Service Director CLIPATIZE. Kwestię etyki w komunikacji poruszy Bohdan PAWŁOWICZ, Właściciel PBS Pawłowicz Business Solutions. Z kolei warsztaty telewizyjne poprowadzą Krzysztof KUROWSKI, Konrad NIEDZIELA oraz Szczepan SOBAŚ z TVN Media sp. z o.o.

Ostatnie dni zgłoszeń

Pozostało zaledwie kilka dni na zgłoszenie udziału w czwartej odsłonie wydarzenia dedykowanego przedstawicielom jednostek samorządowych. Aby zostać uczestnikiem Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową i przesłać ją za pośrednictwem poczty tradycyjnej, faksu lub e-maila. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, natomiast liczba miejsc jest ograniczona. Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Partnerem technologicznym wydarzenia jest TVP. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na stronie.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się