Lidl Rock Shop po raz 9. na Pol’and’Rock Festival
Festiwal Pol’and’Rock startuje już na początku sierpnia, jednak Lidl lada moment rusza z przygotowaniami do wybudowania największego w Polsce polowego sklepu – Lidl Rock Shop. Ten jedyny w swoim rodzaju obiekt będzie do dyspozycji festiwalowiczów już od poniedziałku, 29 lipca (12:00-20:00), a od wtorku, 30 lipca, aż do niedzieli, 4 sierpnia sklep otworzy się dla klientów na 24 godziny na dobę! Starań, by funkcjonował on jak najsprawniej, dokładać będzie ponad 240-osobowa załoga Lidl z całej Polski. To nie tylko pracownicy sklepów, ale festiwalową drużynę zasilą także pracownicy administracji, biura sprzedaży i centrali. Wszyscy pracownicy będą mieć zapewniony przejazd, wyżywienie, zakwaterowanie oraz premie – a przede wszystkim doskonały klimat i zabawę. Rockowy sklep Lidla to wyjątkowe miejsce, a także jedna z największych piekarni w Polsce – w ubiegłym roku w trakcie trwania festiwalu wypieczono ponad 500 000 sztuk pieczywa.
Zobacz również
1400 m2 Twoich ulubionych produktów
Asortyment sklepu został dobrany tak, żeby uczestnicy festiwalu nie musieli się martwić o to, czy czegoś zapomnieli. Wszystko będzie już tu na nich czekać. W ofercie sklepu jak zawsze znajdą się produkty wyprodukowane w zrównoważony sposób w atrakcyjnych, niskich cenach.
Lidl ze swoim festiwalowym, kolorowym sklepem na Pol’and’Rock Festival będzie obecny już po raz 9. Dzięki temu z roku na rok sieć jest w stanie coraz lepiej dobierać spersonalizowany asortyment, poznając preferencje zakupowe festiwalowych klientów. Dlatego i tym razem nie zabraknie najchętniej wybieranych produktów. Pojawią się także nowości! W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie będzie można nabyć bezalkoholowe piwa Lech Free w czterech różnych smakach. W ofercie spożywczej nie zabraknie także świeżo wyciskanych soków „Solevita”, nabiału „Pilos”, wędlin „Pikok” oraz warzyw i owoców z „Ryneczku Lidla” – w tym arbuza, który jest najchętniej wybieranym owocem przez festiwalowych klientów. Oprócz artykułów spożywczych będzie można zakupić festiwalowe must-have, czyli namioty igloo, karimatę i śpiwór, a także apteczkę. To zdecydowane ułatwienie dla wszystkich, którzy wolą zakupić produkty na miejscu, unikając zabierania ze sobą wielkiego bagażu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Sieć konsekwentnie i skutecznie od lat przeprowadza rewolucję w swoich opakowaniach – a wszystko to na rzecz walki z plastikiem. Ma to związek z jednym z zobowiązań Lidl Polska, który deklaruje ograniczenie zużycia plastiku o 20% do 2025 r. Oprócz tego wszystkie plastikowe opakowania marek własnych sieci będą możliwe do recyklingu. Drewniane i certyfikowane FSC sztućce, papierowe tacki i talerze oraz biodegradowalne i kompostowalne przemysłowo naczynia jednorazowe będą również dostępne w Lidl Rock Shop.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sklepie będzie można korzystać z aplikacji zakupowej Lidl Plus oraz z form płatności obowiązujących w regularnych sklepach, również BLIK. Rockowy sklep Lidla będzie czynny już od poniedziałku, 29 lipca w godzinach 12:00-20:00, a już od wtorku od godziny 8:00, do niedzieli, 4 sierpnia do 12:00 – czyli 148 godzin bez przerwy – specjalnie dla festiwalowiczów Pol’and’Rock.