…test „białej rękawiczki”. Czyste piwo, czysty browar, czysta przyjemność – tak można spuentować najnowszy film promocyjny Kompanii Piwowarskiej.
– Warzenie doskonałej jakości piwa wymaga spełnienia wielu kryteriów. Jednym z nich jest czystość na terenie browaru – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej. – Z olbrzymią starannością dbamy więc o to, aby każde z pomieszczeń, w którym odbywają się poszczególne etapy warzenia piwa było czyste. Nie jest więc nam straszny żaden „test białej rękawiczki”, co zresztą chcieliśmy pokazać w tym filmie – dodaje.
Zobacz również
Czystość to jeden z pięciu wyznaczników, ukrytych skarbów, które wyróżniają Kompanię Piwowarską na rynku. Kolejnymi są: dziedzictwo czyli kilkusetletnia tradycja, pasja, dbałość o ekologię a także etyczne podejście do kultury organizacji. Szersze, strategiczne podejście KP zakłada ochronę środowiska naturalnego. Dobre piwo to czyste piwo, warzone w czystym browarze, który należy do firmy dbającej o czysty świat, a więc redukującej odpady i emisje. Sięganie po takie piwo – w białej rękawiczce lub bez – to po prostu czysta przyjemność!
Film promocyjny „Kompania Piwowarska – Test białej rękawiczki” zrealizowała agencja CITYMIND VISUALS. Współpraca reżyserska: Grzegorz Górecki.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]