Testuj Juniora od Warexpo na wystawie Dobry Wzór 2019

Jako jeden ze 115 produktów Junior od Warexpo uzyskał nominację jury w kategorii sfera publiczna i znalazł się w finale konkursu Dobry Wzór 2019. Od dziś do 1 grudnia można go oglądać i testować na wystawie pokonkursowej w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
O autorze
1 min czytania 2019-10-25

Junior od Warexpo to nośnik DOOH z funkcjami smart city. Umożliwia emisję reklam na dwóch 75-calowych ekranach LCD. Jest wyposażony w 4 porty USB, przez które można ładować smartfony i inne urządzenia mobilne. Oferuje dostęp do mapy najbliższej okolicy i udostępnia darmowe Wi-Fi. Wyświetla w czasie rzeczywistym informacje o stanie powietrza oraz treści niekomercyjne w formie autorskiego serwisu #echo_waw.

Jak podają organizatorzy konkursu Dobry Wzór w tym roku wpłynęło aż 187 zgłoszeń, co przełożyło się na wysoki poziom rywalizacji. Jury wybrało łącznie 115 produktów i usług w 9 kategoriach. Kryterium oceny były cechy wizualne, użytkowe i ekonomiczne oraz innowacyjność, oryginalność i komfort użytkowania. Do finału nominowane były wyłącznie produkty, które uzyskały pozytywną ocenę ekspertów w każdej z tych kategorii.

Warexpo gratuluje zwycięzcom oraz wszystkim nagrodzonym w tegorocznej edycji konkursu i zaprasza do testowania Juniora na wystawie pokonkursowej w siedzibie IWP oraz drugiego nośnika tego typu, który od listopada 2018 roku funkcjonuje w przestrzeni miejskiej przy ul. Chmielnej w okolicach Pasażu Wiecha w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat konkursu Dobry Wzór znajduje się na stronie.  

Fot. Warexpo

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się