Junior od Warexpo to nośnik DOOH z funkcjami smart city. Umożliwia emisję reklam na dwóch 75-calowych ekranach LCD. Jest wyposażony w 4 porty USB, przez które można ładować smartfony i inne urządzenia mobilne. Oferuje dostęp do mapy najbliższej okolicy i udostępnia darmowe Wi-Fi. Wyświetla w czasie rzeczywistym informacje o stanie powietrza oraz treści niekomercyjne w formie autorskiego serwisu #echo_waw.
Zobacz również
Jak podają organizatorzy konkursu Dobry Wzór w tym roku wpłynęło aż 187 zgłoszeń, co przełożyło się na wysoki poziom rywalizacji. Jury wybrało łącznie 115 produktów i usług w 9 kategoriach. Kryterium oceny były cechy wizualne, użytkowe i ekonomiczne oraz innowacyjność, oryginalność i komfort użytkowania. Do finału nominowane były wyłącznie produkty, które uzyskały pozytywną ocenę ekspertów w każdej z tych kategorii.
Warexpo gratuluje zwycięzcom oraz wszystkim nagrodzonym w tegorocznej edycji konkursu i zaprasza do testowania Juniora na wystawie pokonkursowej w siedzibie IWP oraz drugiego nośnika tego typu, który od listopada 2018 roku funkcjonuje w przestrzeni miejskiej przy ul. Chmielnej w okolicach Pasażu Wiecha w Warszawie.
Więcej informacji na temat konkursu Dobry Wzór znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Fot. Warexpo
Słuchaj podcastu NowyMarketing