Wystartowała nowa kampania marki Tetra Pak adresowana do producentów żywności w dwóch odsłonach – skierowanej do producentów zup oraz do producentów mokrej karmy dla zwierząt. Kampania wpisuje się w główne motto firmy „CHRONI TO, CO DOBRE” i odzwierciedla wizję bezpiecznej i dostępnej żywności. Jej celem jest pokazanie bardziej zrównoważonej alternatywy dla żywności pakowanej w puszki, saszetki, tacki aluminiowe lub słoiki.
Opakowania Tetra Pak, wykorzystujące materiał Tetra Recart, są niskoemisyjne, stworzone głównie z surowców odnawialnych i nadające się do recyklingu. Tetra Recart jest pierwszym wytrzymałym materiałem opakowaniowym na bazie papieru. W porównaniu z puszkami materiał jest lżejszy i można zmieścić go o ok. 10-20% więcej w transporcie, co powoduje zmniejszenie emisji CO2 związanej z logistyką. Prostokątny kształt opakowania zajmuje do 30% mniej miejsca na półce i sprawia, że idealnie nadaje się do celów logistycznych, e-commerce jak i sprzedaży detalicznej. Wyniki niezależnego badania pokazują, że w porównaniu z opakowaniami alternatywami, Tetra Recart ma zdecydowanie niższy ślad węglowy.
Zobacz również
Komunikacja rozpoczyna się 15 listopada i potrwa do końca roku. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w mediach digitalowych i obejmują content marketing, social media i mailingi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bror & Bror.