Na Orange Warsaw Festival agencja eventowa Imagine Nation zrealizowała aż dwie strefy. Jedną z nich była strefa marki TEZENIS. Z pełnym przekonaniem twórcy mogą powiedzieć, że była to najbardziej widoczna, najbardziej szalona, najbardziej rozrywkowa i najbardziej wizerunkowa strefa. Tłumy odwiedzających, ich ogromnie pozytywna energia, dobra muza i super dobre atrakcje sprawiły, że na strefie TEZENIS działo się istne festiwalowe szaleństwo.
Poczuj energię wielkich festiwali, zobacz relację wideo z Orange Warsaw Festival 2023.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS Strefy festiwalowe – czyli jak marki prezentują się na imprezach plenerowych
W tradycję festiwali muzycznych wpisała się obecność marek, które w specjalnie zaaranżowanych strefach zapewniają odbiorcom rozrywkę między koncertami. Na jakie wyzwania i trendy muszą odpowiedzieć brandy i agencje eventowe, budując angażujące strefy festiwalowe?
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta