Thai Wok szokuje „gołym” Pad Thaiem przed Złotymi Tarasami!

Thai Wok szokuje „gołym” Pad Thaiem przed Złotymi Tarasami!
Marka Thai Wok podkreśla świeżość i jakość swoich produktów zaskakującą kreacją przepołowionego opakowania z Pad Thaiem. Kampania zlokalizowana jest w największych polskich miastach i sygnowana hasłem: „NIC DO UKRYCIA”.
O autorze
1 min czytania 2023-04-11

Znana i ceniona sieć restauracji z kuchnią tajską, Thai Wok, zaskakuje swoim flagowym daniem w szokującej i nieszablonowej odsłonie. Słynny Pad Thai został przepołowiony i odarty z tajemnicy, którą na co dzień skrywa w zamkniętym opakowaniu.

Świeżość to prawdziwy motyw kampanii sygnowanej hasłem: „NIC DO UKRYCIA”. Makaron ryżowy, sos własnej receptury, świeże warzywa i składniki najwyższej jakości – tylko tyle i… aż tyle! Thai Wok „czarno na białym” stara się pokazać całej Polsce coś, co nie jest widoczne na pierwszy rzut oka.

– Prawda, jakość, emocje – to właśnie pokazuje nasza kampania. Zawsze byłam zwolenniczką nietypowych kampanii, przy których staniesz i nie wiesz, co ze sobą zrobić. Uważam, że kampanie typowo sprzedażowe, to kampanie na skróty. W tych czasach, przy tak ogromnej konkurencji, trzeba się bardziej wysilić, aby zostać zauważonym. Ogromnie się cieszę, że odważyliśmy się wspólnie na ten krok. Wierzę, że to dopiero początek naszych marketingowych sukcesów. Mamy jeszcze bardzo dużo pomysłów i wiele do zaoferowania naszym klientom – mówi Agnieszka Szczepek, marketing manager Thai Wok.

Zaskakującego Pad Thaia zobaczą mieszkańcy największych polskich miast, ze względu na współpracę z największymi centrami handlowymi, a szczególnie w stolicy, gdyż kampania od 1 kwietnia wyświetlana jest na wielkim ekranie przed Złotymi Tarasami tuż obok dworca Warszawa Centralna – w pobliżu najbardziej ruchliwego skrzyżowania w Warszawie, we wszystkich warszawskich tramwajach oraz na tyłach autobusów. Działania digitalowe skupione są przede wszystkim na komunikacji za pomocą mediów społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz oczywistych działań stricte wizerunkowych, kampania ma na celu zwiększenie sprzedaży i ruchu w restauracjach, dzięki specjalnemu rabatowi w wysokości -10%, który jest nieodłącznym elementem wszystkich kreacji.

Kampania przewidziana jest na okres 1-30 kwietnia 2023 roku i będzie dotychczas największą kampanią outdoorową w historii firmy Thai Wok. Za pełną realizacją stoi wewnętrzny dział marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie Thai Wok.