McCann Belgrade to kolejna firma, która postanowiła podziękować pracownikom służby zdrowia za ich zaangażowanie w walkę z koronawirusem. Wcześniej hołd lekarkom i pielęgniarkom złożyły m.in. redakcje magazynu Grazia oraz Elle France, a także marka Dove w swoim nowym spocie.
Teraz agencja McCann wypuściła kampanię pod hasłem „Thank You, Doctors!”, w której lekarze zostali zaprezentowani jako superbohaterowie. Co istotne, twórcy projektu zrobili to w bardzo dyskretny i subtelny sposób, przerabiając ślady po sprzęcie ochronnym widoczne na twarzach medyków, na ślady pozostawione po noszeniu masek superbohaterów.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.
PS2
Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.
PS3
Burmistrz Helu Mirosław Wądołowski postanowił w niezwykły sposób podziękować służbie zdrowia, która codziennie walczy z koronawirusem – w ramach akcji „Cichy Bohater” zaoferował m.in. lekarzom i pielęgniarkom darmowy wypoczynek nad morzem.