Popularne marki z branż spożywczej i HoReCa lubią zaskakiwać swoich klientów niecodziennymi rozwiązaniami. Heinz na przykład w ramach tegorocznych świąt wielkanocnych wprowadził majonez o smaku czekoladowych jajek. Teraz z kolei Burger King postanowił dodać do swojej oferty lody… z prawdziwym bekonem!
Oferta ta niewątpliwie skierowana jest do prawdziwych amatorów nietypowych smaków tego mrożonego deseru ;).
Zobacz również
Lody z bekonem dostępne będą w lokalach Burger Kinga do 1 września br. Zostały one wprowadzone w ramach kampanii marki pod hasłem „We Love Bacon”.
PS
Na początku sierpnia br. Burger King wystartował z nową promocją, w ramach której oferował zniżki na swoje mrożone napoje Oreo Shakes w zależności od temperatury. Wszystko po to, by pomóc przetrwać upały.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W lutym br. w Stanach Zjednoczonych pojawiły się lody marki Nightfood, które nie tyle nie zaszkodzą nam, gdy zjemy je późnym wieczorem, ale nawet pomogą nam w zaśnięciu.
PS3
W Aldwych Café and Ice Cream Parlour w Glasgow w Szkocji serwowane są lody „Respiro Del Diavolo”, czyli „Oddech diabła” przygotowywane z papryczek chilli Carolina Reaper, uznawanych za jedne z najostrzejszych na świecie. Śmiałkowie przed zjedzeniem muszą podpisać oświadczenia o odstąpieniu od wszelkich roszczeń prawnych wobec serwującego oraz o ponoszeniu ewentualnych konsekwencji zdrowotnych na własną odpowiedzialność.