The Digitals (grupa S/F) poprowadzi komunikację 13 centrów handlowych dla Atrium Poland Real Estate Management

Agencja The Digitals wygrała przetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych Atrium Poland Real Estate Management. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii, dedykowanego contentu i obsługę 13 cen-trów handlowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-08-10

Działania prowadzone będą na facebooku, instagramie oraz oraz na specjalnie przygotowanym blogu.

W portfolio agencji w zakresie pełnej obsługi Social Media znajdują się tacy klienci jak: So-raya, Warka, Hyundai, Tartare, czy Pekao S.A.

The Digitals jest częścią grupy S/F, w skład której oprócz The Digitals wchodzą agencja fullse-rvice Scholz & Friends Warszawa i agencja aktywacyjno-eventowa EMLAB. 

Atrium Poland Real Estate Management należy do Grupy Atrium, jednego z wiodących wła-ścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 522 200 mkw., w tym dziewięć kluczowych obiektów: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin, Focus Bydgoszcz, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku. Atrium konsekwentnie poszerza ofertę gastronomiczną, rekreacyjną i rozrywkową oraz podnosi standard wnętrz, jakość, przystępność i atrakcyjność przestrzeni publicznej w swoich obiektach. Skupia się również na starannym tworzeniu optymalnego dla gości centrów miksu najemców, jak również wspiera kreatywne koncepty handlowe, oferując klientom nowe doświadczenia zakupowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj