The Digitals (grupa S/F) przygotował digitalową odsłonę kampanii Pracuj.pl

The Digitals (grupa S/F) przygotował digitalową odsłonę kampanii Pracuj.pl „Szef i Reszta” W ramach prowadzonych działań poza kampanią dislay i komunikacją w mediach społecznościowych zostały przygotowane dedykowane spoty dla dziewięciu twórców internetowych.
O autorze
0 min czytania 2017-10-25

Szef znany ze spotów telewizyjnych w serii porad podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat sposobu prowadzenia biznesu z grupą popularnych twórców internetowych z pogranicza świata biznesowego (jak np. Michał Sadowski, Artur Kurasiński, Michał Górecki, Areta Szpura czy Junior Brand Manager). Zaś na Facebooku użytkownicy będą mogli odnalezć treści humorystyczne treści motywacyjne od Szefa zwane „Szefotywatorami”.

W kanałach społecznościowych Pracuj.pl pojawi się zaś druga odsłona internetowego serialu „Szef i Reszta” przygotowanego przez Scholz & Friends Warszawa wspólnie z The Digitals oraz .

The Digitals jest częścią grupy S/F, w skład której oprócz The Digitals wchodzą agencja fullservice Scholz & Friends Warszawa i agencja aktywacyjno-eventowa EMLAB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj