Serwis otrzymał nową szatę graficzną, a także przejrzystą strukturę oraz nawigację, stworzoną przy współpracy z firmą UseLab. Dzięki optymalizacji pod kontem usability, serwis jest bardzo intuicyjny, a Klienci AXA Polska bez problemu odnajdą interesujące ich informacje – co najważniejsze, dostępne w jednym miejscu.
Portal oferuje unowocześnione, użyteczne funkcjonalności. Jest wśród nich wyszukiwarka planów inwestycyjnych z nowym silnikiem, lżejsze i szybsze, a zarazem prostsze w obsłudze formularze pozwalające na zgłaszanie zdarzeń ubezpieczeniowych, a takżenotowania UFK, funduszy emerytalnych i inwestycyjnych.
Zobacz również
Imponujących rozmiarów serwis został przeniesiony do CMS TYPO3.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]