„Wyobraź sobie, że leżysz na hamaku. Ciepły, letni wiatr rozwiewa włosy łagodząc mocno odczuwalny gorąc czerwcowego słońca. Miło jest w cieniu gęstych liści bukowych koron. Morze trawy, w ręku ulubiona książka, którą czytasz już nie pierwszy raz. Czy nie jest przyjemnie? A teraz pomyśl, że przy Twoim hamaku, tuż obok świeżo zaparzonej kawy pojawia się coś jeszcze. To śmietankowe Krakuski. Sięgasz po nie w przerwie między stronami. Czy nie jest #przyjemniej?”
Krakuski to numer jeden na rynku ciastek w Polsce, a zarazem kolejny brand firmy Bahlsen w portfolio The Digitals. Marka Krakuski przygotowując się do tegorocznych działań wprowadziła nowe opakowania i odświeżyła pozycjonowanie kultywując rytuały przyjemności. Kampania wprowadzająca Krakuski w świat mediów społecznościowych właśnie się rozpoczyna.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Agencja The Digitals odpowiedzialna jest za stworzenie świata marki na Facebooku oraz Instagramie. W komunikacji wprowadzony został hashtag #przyjemniej mający na celu podkreślić jak dużą przyjemność można czerpać z codziennych rytuałów oraz to, że z Krakuskami może być jeszcze #przyjemniej. Oprócz stałej komunikacji w mediach społecznościowych planowane są również specjalne aktywności (których na razie Agencja nie zdradza). The Digitals będzie również odpowiedzialna za prowadzenie działań reklamowych mających na celu rekrutację fanów z grupy celowej marki oraz promocję treści publikowanych w mediach społecznościowych. Obsługę marki ze strony Agencji koordynuje Social Media Manager – Kamil Mirowski.
Świat Krakusków dostępny jest już pod adresem www.facebook.com/KrakuskiRytualyPrzyjemnosci. Od tego momentu może być jedynie #przyjemniej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing