W ramach kampanii powstał utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewała w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca.
Zobacz również
Obok artystek ambasadorkami kampanii są także Ania Bielawska i Dominika Zatorska – modelka i gimnastyczka, które zostały bohaterkami teledysku do utworu – swoistego manifestu wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr, które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów.
Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda. Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dodatkowym elementem kampanii Do You jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło Do You, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Typografię nadruku zaprojektowała projektantka graficzna Zuzanna Rogatty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację i stworzenie całej koncepcji i strategii aktywacji odpowiada agencja high&, która poprzednio realizowała dla marki kampanię Uliczne Legendy z udziałem Vienia i Kosiego z JWP. Agencja high& jest również odpowiedzialna za kampanię digital, stworzenie planu i koncepcji komunikacji, selekcję i zaangażowanie artystów, koprodukcję utworu, teledysku oraz sesji zdjęciowej.
Za produkcję teledysku i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Blue 449. Za organizację eventu, współpracę z influencerami oraz wsparcie medialne i PR odpowiedzialna jest Aliganza.