The Dumplings i Mary Komasa twarzami najnowszej kampanii „Do You” marki PUMA

Do You to nowa kampania marki PUMA z udziałem The Dumplings i Mary Komasy. Do You to manifest dla wszystkich kobiet, który zachęca je do bycia sobą, nie poddawania się narzuconym normom, robienia rzeczy tylko dla siebie bez względu na to jak postrzega to otoczenie.
O autorze
1 min czytania 2018-07-27

W ramach kampanii powstał utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewała w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca.

Obok artystek ambasadorkami kampanii są także Ania Bielawska i Dominika Zatorska – modelka i gimnastyczka, które zostały bohaterkami teledysku do utworu – swoistego manifestu wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr, które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów.

Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda. Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowym elementem kampanii Do You jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło Do You, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Typografię nadruku zaprojektowała projektantka graficzna Zuzanna Rogatty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację i stworzenie całej koncepcji i strategii aktywacji odpowiada agencja high&, która poprzednio realizowała dla marki kampanię Uliczne Legendy z udziałem Vienia i Kosiego z JWP. Agencja high& jest również odpowiedzialna za kampanię digital, stworzenie planu i koncepcji komunikacji, selekcję i zaangażowanie artystów, koprodukcję utworu, teledysku oraz sesji zdjęciowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za produkcję teledysku i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Blue 449. Za organizację eventu, współpracę z influencerami oraz wsparcie medialne i PR odpowiedzialna jest Aliganza.